אבוטבול: כל שיפעלו נגד הציבור בגלל אמונתו ודתו כך הציבור יגדל ויתעצם

    אבי יעקב No Comments on אבוטבול: כל שיפעלו נגד הציבור בגלל אמונתו ודתו כך הציבור יגדל ויתעצם
    21:04
    05.05.24
    אבי מימרן No Comments on "גם האסון הוא השגחה פרטית": הרב גולדווסר בשיחה של אמונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מ-100 פעילים של מטות הבחירות של תנועת ש"ס בבית שמש, התכנסו ביום שני השבוע לכינוס של סיכום מערכת הבחירות לעיריית בית שמש, כאשר בצילו של הכינוס עמדה כמובן השאלה המשפטית שניצבת לפתחו של בית המשפט העליון על חוקיות הבחירות שנערכו.

    הכינוס נערך בבית המדרש 'ממזרח שמש' בקריה החרדית, והשתתפו בו הפעילים המרכזיים וראשי המטות בכל שכונות העיר, וכן מטות של עדות וקהילות. לצידו של ראש העיר משה אבוטבול ישבו חברי מועצת העיר מטעם ש"ס יגאל חדד וירון לוי, מנהל מטה הבחירות גולן שליט, ומנהל מטה האברכים ברמת בית שמש ראובן כהן, וכן ראשי מטות נוספים.

    ראש העיר משה אבוטבול שנשא את המשא המרכזי, אמר בתוך דבריו כי למרות שעדיין לא נפלה ההכרעה, ברור שזה לא גורע מהערכה הגדולה שצריכה להיות לפעילי ש"ס שעבדו במערכת הבחירות במסירות רבה, פעלו מתוך תחושת שליחות, והצליחו להביא את ההצלחה הגדולה בבחירות.

    אסיפת פעילי שס - חלק מהקהל

    בדבריו הודה ראש העיר למרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א מכל העדות והחוגים שמעודדים אותו להמשיך ולפעול למען פיתוחה של בית שמש, וכן לחכי״ם של ש"ס ויהדות התורה שמחזקים ומכוונים ובפרט ליו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי שפועל גם במישור המשפטי להצלחת המערכה, כמו גם לחברי מועצת העיר שפועלים מתוך שותפות אמת למען בית שמש.

    "קראנו רק לאחרונה בתורה 'וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ', הדברים הללו אמורים להיות לנו לדגל ולסמל, לא להתייאש מהרדיפות ומכל מה שנעשה נגד הציבור בבית שמש, אלא לדעת שסופה של האמת לנצח, וככל שיפעלו נגד הציבור בגלל אמונתו ודתו כך הציבור יגדל ויתעצם", אמר ראש העיר.

    להלן הציג ראש העיר בפני הפעילים את כל ההיבטים המשפטיים של מערכת הבחירות, הכרעת בית המשפט המחוזי בירושלים, וההחלטה לגשת לערעור בבית המשפט העליון. "כפעילים מרכזיים חשוב שתדעו את כל ההתפתחויות, תקבלו תמונה על כל הערכות, שכן אין לי ספק שאתם בוודאי נשאלים על כך מהציבור, ולכן חשוב שתהיו בסוד הענינים ותדעו מה להסביר לציבור ששואל ומתעניין על הנעשה בסוגיה משפטית זו", אמר ראש העיר.

    כינוס פעילי שס

    בשלהי הדברים, לאחר שתיאר בפרוטרוט את כל שלבי הסוגיה המשפטית, אמר ראש העיר משה אבוטבול: "כולנו תקווה שהאמת תנצח, ובסופו של דבר נצליח בס"ד בבית המשפט העליון ונדחה את הבקשה לערוך בחירות חוזרות, אך עם זאת כשאני רואה ציבור כה גדול ואיכותי של פעילים נפלאים אני בהחלט לא חושש מבחירות חוזרות, שכן אתם עם המסירות והדביקות למען המטרה ולמען קיום צוואתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, לא תנוחו ולא תשקטו, להביא את ההצלחה פעם אחרי פעם".

    דבריו של ראש העיר משה אבוטבול התקבלו בתשואות ובמחיאות כפיים סוערות, ועם סיום הכינוס חולק גם שי נאה לכל פעיל ופעיל, כהוקרה על תרומתו למען ההצלחה בבחירות.



    0 תגובות